El 3 de Vuit

Nul·la resposta a la campanya "Sant Martí Sarroca suma punts" PDF Imprimeix Correu electrònic
Societat - VILAFRANCA
altPer què ningú va fer servir l’autobús que dissabte es posava de manera gratuïta per totes aquelles persones que vulguessin anar a sopar a algun dels restaurants de Sant Martí Sarroca? Què va fallar? Què es va fer malament? Aquestes són algunes de les preguntes que s’han fet aquesta setmana, d’una banda l’Associació de Restauradors de Sant Martí Sarroca i, de l’altra, la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament martinenc que eren els qui organitzaven la campanya amb l’objectiu principal de fomentar la gastronomia del municipi sota el lema “Sant Martí Sarroca suma punts”. Davant de Cal Figarot un autobus amb 22 places disponibles va fer acte de presència a les 9 del vespre i es va esperar fins a 2/4 d’11 de la nit, horari del darrer viatge dels tres previstos. El resultat final: cap dels tres viatges es van fer perquè ningú es va presentar a la parada.
Pels restauradors de Sant Martí, que dimarts a la tarda van fer una reunió per valorar què havia passat, una de les claus ha estat la “precipitació” en la promoció que s’ha fet de la campanya. Joan Morell, president dels restauradors ha explicat que malgrat que ningú agafés el bus, els restaurants de Sant Martí van tenir una bona afluència de clients. Per Morell va faltar “conscienciació” perquè la gent provés d’agafar l’autobús i també ho atribuïa al partit del Barça en obert per TV3 o als concerts que hi havia el mateix dia a Vilafranca. Tot i la nul·la resposta els restauradors han decidit mantenir la campanya per al desembre aquesta vegada amb dos autobusos, un per al divendres 11 i un altre per al dissabte 12 de desembre amb els mateixos horaris de sortida, és a dir 21, 21.45 i 22.30 hores del davant de Cal Figarot, just a la parada de bus. Morell ha expressat la disposició dels restauradors de mantenir la campanya també per al mes de gener.
D'altra banda l’equip de govern de Sant Martí, amb el regidor de turisme al capdavant, analitzarà dijous al vespre la possibilitat de continuar subvencionant o no la campanya, després de la nul·la resposta.
comentaris
Afegeix un comentari nou RSS
+/-
Opina
Nom:
Correu:
 
Títol:
 
lluís  - Doncs que es pensaven!!!   |IP:88.15.150.xxx |26-11-2009 10:15:56
Jo crec que ha estat mal plantejat de principi.
-Si un va a sopar i es de Vila, ja hi va amb el seu vehicle, "va i torna" a l'hora que li plau i amb qui vol.
-Els preus no son de menú, (s'entén que si es a la nit, es a la carta) per tant hi van els més "pudientes" i no aniran amb un mini-bus.
- Reduint la despesa del mini-bus i aplicant el descompte en el preu hagues estat millor opció.

lluís  - Doncs que es pensaven!!!   |IP:88.15.150.xxx |26-11-2009 10:16:07
Jo crec que ha estat mal plantejat de principi.
-Si un va a sopar i es de Vila, ja hi va amb el seu vehicle, "va i torna" a l'hora que li plau i amb qui vol.
-Els preus no son de menú, (s'entén que si es a la nit, es a la carta) per tant hi van els més "pudientes" i no aniran amb un mini-bus.
- Reduint la despesa del mini-bus i aplicant el descompte en el preu hagues estat millor opció.

josep  - potser no són el que es pensen   |IP:83.35.5.xxx |26-11-2009 14:54:50
Potser alguns restauradors de St. Martí s'han de preguntar pq la gent no hi vol anar. Es pensen que són dignes d'estrelles Michellin, es pensen que poden jugar amb el bon gust de la gent.
l'hereu   |IP:62.57.200.xxx |26-11-2009 15:24:47
Penso que la campanya no està mal pensada però crec que s'hauria de fer més propaganda.
Sense nom   |IP:62.57.200.xxx |26-11-2009 17:39:37
A robar carteras!
josep  - Turisme=a pagar els ciutadans? Doncs no ens cal tu   |IP:81.33.163.xxx |27-11-2009 16:13:54
Penso Regiduría de Turisme ha de servir per atraure turisme i per treure'n benefici la gent del poble i en conseqüència els restauradors i comerços. Ara bé, si per tenir turisme hem de rascar-nos les butxaques, particularment prefereixo que no en tinguem.
Com a Martinenc ni els restaurants, ni els comerços del poble em fan cap tipus de descompte, en canvi utilitzen els meus impostos -i els de tots els ciutadans de St. Martí- per mantenir i/o omplir-se les butxaques volent atraure clients amb l'autobus que paguem tots.

M  - Mal plantejat si...pero mala idea??crec que no   |IP:80.35.240.xxx |29-11-2009 08:50:12
Sóc restauradora de Sant Martí, de fet, es veritat que no tenim cap estrella michelín ningun dels restaurants del meu poble, això si , tenim unes ganes de treballar increïbles. Crec que el fet de donar un servei a la gent , perquè pugin sopar tranquil•lament , sense l’angoixa d’haver d’agafar el cotxe per tornar a casa ,per que jo tinc entès que els punts els treuen igual tenint un alt nivell adquisitiu o no, no es mala idea.
Referent a en Josep , que parla sobre els Impostos seus....m’agradaria comparar els impostos que paga ell com a particular als que paguem nosaltres com a comerciants i restauradors... quant paga vostè d’escombraries, i d’ IBI i quant paguem nosaltres?
Anna  - MORT PER ACCIDENT   |IP:80.35.240.xxx |29-11-2009 14:41:17
Retall d'una noticia :

"Cerca de mil de las aproximadamente 1.500 personas que mueren al año en accidentes de tráfico estan relacionados con el consumo de alcohol y son jóvenes"

Anna   |IP:80.35.240.xxx |29-11-2009 14:42:14
Aquets punts ja no es recuperen maiiii en la vida.
josep  - ara pagarem les vostres escombraríes també   |IP:81.33.248.xxx |30-11-2009 17:42:53
No si ara només faltarà que els veins hem de ser qui paguem més impostos per les escombraríes. Crec que els restaurants en generen molta més. En quan a l'IBI... no cal dir gran cosa, tots sabem el què paguem pel què rebem a canvi.
No és molt més important tenir els passos de vianants pintats! vergonya em faría a mi queixar-me com a restaurador. Quants en són que compleixen les normatives per estar OBERTS??
Anònim   |IP:80.35.127.xxx |30-11-2009 19:34:51
Doncs senyor Josep, no entenc que fa CATALUNYA TURISME , gastan-se els diners dels "seus impostos" intentant promocionar la gastronomia de catalunya amb el seu apartat "Rutes per tastar un pais" amb idees molt semblants a les de la campanya que ha fet Sant Martí Sarroca .Si tots miresim nomes per el nostre "interes" a mi hi ha gastos que te l'ajuntament que ni hem van , ni hem venen, pero si tinc la capacitat suficient per compendre que "potser a mi no hem beneficia " pero segur que hi ha algú a qui si..i per aquesta raó NO HEM QUEIXO ..Quant s'ha gastat l'ajuntament en un pipican? si jo no tinc gos!!!!si penses com vosté tindria que dir :Fora pipican!!!, que ha mi no hem beneficia!!pero de ben segur que hi a gent a qui si, per aquesta raó no hem queixo...podria citar mes coses de les que NO hem beneficio..pero segur que de cada cosa que posi, de ven segur hi ha alguna persona que si es beneficia , ara a l'ho millor es que no està dacort amb els que ...
Anònim   |IP:80.35.127.xxx |30-11-2009 19:44:02
governen el seu ajuntament..i clar tot son queixes.´
Per últim dir que a mi si que m'ha agradat la iniciativa, una altra cosa es que hagi funcionat , o no, que es podia haver plantejat d'una altra manera , potser si..que s'hauria de repetir , potser no...
Tampoc entenc el que diu de "jugar amb el bon gust de la gent " si alguna cosa es ven clara es que a sant marti tenim una MOLT BONA GASTRONOMIA.i senyor Josep no s'enfadi que voste la pot tastar sense necesitat d'agafar el cotxe , ni el mini bus simplement caminat!!!
M   |IP:80.35.127.xxx |30-11-2009 19:51:19
M'agradaria afegir També , per que no hi hagin mal entesos senyor Josep, que no se qui es , així que no es res personal amb vosté, simplement que no estic d'acord amb la seva opinio i com que opinar ( de moment ) no costa res...doncs opino !!!
R.  - Quin enrenou!!!   |IP:87.223.181.xxx |30-11-2009 22:29:59
Sr. Josep:
Soc de Sant Martí i crec que la idea del "bus" no té res a veure en si son dignes o no de tenir estrelles Michellin. Per sort he pogut menjar en tots els Restaurants del meu poble, i he de dir que pot ser no son dignes d'un paladar tan exquisit com el seu, però per mi, que soc una persona de "clase media", he menjat de primera en cada un d'ells. Tan de bo tinguéssim mes iniciatives com aquestes per promocionar mes Sant Martí!! Estic orgullosa del meu poble i de la gent que hi viu en ell. Pot ser si que la gent de primera no agafarà un "bus" qualsevol, però qui ha dit que nomès estès dirigit a "personal de alto standing"?.
Bé, aquesta es la meva opinió.
R.  - Per cert!!!   |IP:87.223.181.xxx |30-11-2009 22:35:56
Per queixes i suggeriments s'han de dirigir a l'Ajuntament del poble.
Els Restauradors de Sant Martí Sarroca no crec que es dediquin a pintar els passos de vianants!!!
Anònim   |IP:81.36.58.xxx |02-12-2009 14:41:54
En una cosa estic d'acord amb vosaltres, es tracta de que hi hagi propostes.
No trobo comparable els impostos general d'un païs amb els d'un poble "petit".
Però tot són opinions i s'han de respectar.
josep   |IP:81.36.63.xxx |02-12-2009 18:32:04
En una cosa estic d'acord amb vosaltres, es tracta de que hi hagi propostes.
No trobo comparable els impostos general d'un païs amb els d'un poble "petit".
Però tot són opinions i s'han de respectar.
Jo  - Que fàcil que és criticar...   |IP:80.35.9.xxx |11-12-2009 09:23:23
Una de les úniques coses que són gratis i fàcils de fer, sobretot en temps difícils, és criticar. És molt còmode seure a la retaguardia i anar disparant contra totes les accions que es fan. Més complicat és aportar un granet de sorra per construir un projecte comú amb el qual es beneficï a tothom.
A l'escola de la vida, almenys jo, he après que per conseguir un objectiu m'he d'arriscar i provar, si fallo, ho torno a intentar, corregint sempre els components dèbils de la meva decisió.
Però les coses no sempre es veuen així, resulta que la societat on vivim acaba penalitzant totes aquelles accions innovadores, que pel fet de ser noves i diferents, es veuen amb certa recança i desconfiança.
Cal recordar que sense accions com aquestes el gran patrimoni cultural i gastronòmic que té Sant Martí
quedaria ocult en mans de pocs. No és millor poder fer que la resta de gent pugui disfrutar-ne?
Una proposta:
En comptes de destruir perquè no ajudem amb idees i accions? Crear divisionisme és ...
josep  - potser hi té a veure l'equip de govern?   |IP:81.33.162.xxx |28-12-2009 11:13:33
Sr. Jo,

Estic d'acord en algunes de les seves paraules, concretament en les que diu que és fàcil criticar, això és ben cert. Qui està al davant d'aquestes desicions sap on s'ha posat i ha de ser receptiu a critiques. Potser si el regidor o regidors de l'actual equip de govern no reben suport o no els donen idees és perquè tampoc saben o no volen escoltar. Cap aquesta possibilitat, oi?
Josep Oliveras Estadella  - Regidor de Turisme de Sant Marti Sarroca   |IP:79.150.111.xxx |05-01-2010 12:47:27
Bon dia ;

Mireu aquesta campanya promocional , va sorgir dels restauradors de Sant Martí . En concret tot L'equip de govern , vam fer una valoració de l'idea i ens va semblar que per donar un reso a Sant Martí , seria bo per el poble i tots els seus establiments .

Prova n`es , quan fem el carnaval a Sant Martí es desplaçant unes 6000 - 7000 persones i tots els establiments estan contents perquè tenen volum de negoci .

L'Ajuntament recordeu que es la casa de tots , i per això m`agraderia que el senyor Josep , que vec que te interes en el seu poble , pogués vindre un dia a L'Ajuntament per parlar i escoltar les seves opinions . Amb molt de gust l 'escoltaré .

Això jo com a regidor o vaig fer en tota la bona intenció del món per promocionar Sant Martí Sarroca i la seva gent . Però tots ens podem equivocar . També una regidora de L'oposició del grup del PSC em va comentar que això era per fomentar L'Alcoholisme , però bueno de vegades sa de tenir paciència , es la nostre ...
Josep Oliveras Estadella  - Regidor de Turisme de Sant Marti Sarroca   |IP:79.150.111.xxx |05-01-2010 12:49:09
.... es la nostre força . Altres accions de turisme de Sant Martí estan donant els seus fruits . Prova en tenim en l`augment de visites al conjunt monumental . Gràcies a tots .

I recordeu que i som perquè la gent de Sant Martí Sarroca o va voler en les ultimes eleccions Municipals .

Salutacions cordials .
josep  - gràcies Sr. Regidor   |IP:81.37.159.xxx |12-01-2010 14:07:20
Senyor Oliveras,

Li dono les gràcies per convidar-me a mentenir una reunió amb vostè, ho tindré present. Ara bé, lamento que la seva percepció sigui només de cara a la meva persona, crec que la resta de persones que han opinat també es preocupen pel poble.
De bon grat li dic Felicitats per reconeixer que també s'equivoca, ja pensava que en aquest equip de govern tots eren perfectes.
Entenc que va prendre la desició com a regidor, no podia ser com cap altre manera, oi?
Són al govern pq entre tots els hem votat, cert, no ho oblidin mai això a vegades sembla que s'obliden que han de gestionar no pas manar.
També els felicito pel carnaval, i tant!
Potser aquest és el problema, el reclam, la gent vé al carnaval pq hi ha alguna cosa a fer, a veure i aprofita per sopar o consumir. Venir a sopar i marxar fa mandra encara que tinguis l'autocar pagat.
Ja veu que a més de criticar també ser felicitar, només amb l'incís que ho faig quan, sota el meu modest criteri, ho considero oportú.
salu...
Pere Tort  - EL COMPORTAMENT DEL REGIDOR OLIVERAS   |IP:81.33.246.xxx |27-01-2010 21:59:21
Per que despres dels comentaris tots escoltin el debat del Ple Municipal i vegin quin es el comportament dels representants de CiU, CONECTIN:
http://www.socialistes.cat/psc/Territoris/Sant-Marti-Sarroca/Plens/Audio/Ple-26-11-2009-Part-3-3
i VALORIN
Pere Tort  - EL COMPORTAMENT DEL REGIDOR OLIVERAS   |IP:81.33.246.xxx |27-01-2010 22:00:50
Per que despres dels comentaris tots escoltin el debat del Ple Municipal i vegin quin es el comportament dels representants de CiU, CONECTIN:
http://www.socialistes.cat/psc/Territoris/Sant-Marti-Sarroca/Plens/Audio/Ple-26-11-2009-Part-3-3
i VALORIN
josep  - m'atraveixo a valorar   |IP:79.157.221.xxx |28-01-2010 08:46:46
amb aquest comentari, per la meva banda donaré per tancada aquesta qüestió.
en primer lloc que em posi en majúscules I VALORI, ho interpreto com a que està nerviós, exaltat, així m'ho han ensenyat, quan s'escriu en majúscules implica exaltació. Lamento haver-li provocat aquest estat.
En segon lloc, he escoltat el ple i trobo molt llamistós que digui que "si cal pagarà vostè l'autocar!", pretotència?
les actuacions de l'ajuntament es paguen amb els diners de tots i si vol fer aportacions les hauria de fer, de ser legal, a les arques municipals no pas per defensar la seva gestió.
és la meva opinió, que repeteixo, em sap greu que li agradi tant poc.
josep  - una proposta   |IP:79.157.221.xxx |28-01-2010 08:50:22
proposo al govern de ciu que poguem escoltar els plens a través de la web de ciu i que no calgui anar a visitar la web de la oposició. Han de reconeixer que enaquest terreny estan més al dia els del PSC.
Podria pagar-ho vostè mateix.
Maria  - Penós   |IP:80.35.9.xxx |01-02-2010 16:27:26
Em sembla completament llastimós i penós el com s'està utilitzant aquest mitjà per crear discordància i retreure temes que ni molt menys afecten a les arques municipals, com algu ha comentat. Exactament no conec el cost d'aquest "coi" d'autocar, però sincerament, senyor Josep no crec que a l'Ajuntament li vingui de 500€, tenint en compte que amb aquesta acció s'ha intentat potenciar el turisme del municipi.
Cada cop tinc més clar, que a mans parades tots contents. Vostè deu ser dels que "fem el mínim, i no innovem, no fos cas que la caguem".
Sap quin pressupost té l'Ajuntament? De ben segur que sense aquests 500€ aprox. podrà seguir pagant tots els projectes sense problemes.
Aiii noo!!! Si estan innovant vostès... el Ple a internet!!! Ostres!!! Quines coses té la vida... No saben que els plens són més emocionants quan es veuen en directe. Perquè no hi van i donen la seva opinió allí. Ostres, potser es que ja hi assisteixen, però amb uns arguments purament destruct...
Maria  - Penós   |IP:80.35.9.xxx |01-02-2010 16:29:44
Em sembla completament llastimós i penós el com s'està utilitzant aquest mitjà per crear discordància i retreure temes que ni molt menys afecten a les arques municipals, com algu ha comentat. Exactament no conec el cost d'aquest "coi" d'autocar, però sincerament, senyor Josep no crec que a l'Ajuntament li vingui de 500€, tenint en compte que amb aquesta acció s'ha intentat potenciar el turisme del municipi.
Cada cop tinc més clar, que a mans parades tots contents. Vostè deu ser dels que "fem el mínim, i no innovem, no fos cas que la caguem".
Sap quin pressupost té l'Ajuntament? De ben segur que sense aquests 500€ aprox. podrà seguir pagant tots els projectes sense problemes.
Aiii noo!!! Si estan innovant vostès... el Ple a internet!!! Ostres!!! Quines coses té la vida... No saben que els plens són més emocionants quan es veuen en directe. Perquè no hi van i donen la seva opinió allí. Ostres, potser es que ja hi assisteixen, però amb uns arguments purament destruct...
Maria  - Penós   |IP:80.35.9.xxx |01-02-2010 16:31:16
Em sembla completament llastimós i penós el com s'està utilitzant aquest mitjà per crear discordància i retreure temes que ni molt menys afecten a les arques municipals, com algu ha comentat. Exactament no conec el cost d'aquest "coi" d'autocar, però sincerament, senyor Josep no crec que a l'Ajuntament li vingui de 500€, tenint en compte que amb aquesta acció s'ha intentat potenciar el turisme del municipi.
Cada cop tinc més clar, que a mans parades tots contents. Vostè deu ser dels que "fem el mínim, i no innovem, no fos cas que la caguem".
Sap quin pressupost té l'Ajuntament? De ben segur que sense aquests 500€ aprox. podrà seguir pagant tots els projectes sense problemes.
Aiii noo!!! Si estan innovant vostès... el Ple a internet!!! Ostres!!! Quines coses té la vida... No saben que els plens són més emocionants quan es veuen en directe. Perquè no hi van i donen la seva opinió allí. Ostres, potser es que ja hi assisteixen, però amb uns arguments purament destruct...
Maria   |IP:80.35.9.xxx |01-02-2010 16:33:29
...però amb uns arguments purament destructius, i en cap cas constructius...

Bé com diria el meu pare, ocupeu-vos de casa vostra que ja hi teniu prou feina. No?
Anna  - Veïna de Sant Martí Sarroca .   |IP:88.9.137.xxx |01-02-2010 19:57:52
Bones tardes ;

Doncs jo penso com la Maria . Jo soc una veïna de Sant Martí Sarroca i estic molt orgullosa del poble on vic . I també de tot lo que tenim en un poble com aquest . Jo crec que a Sant Martí no es paren de fer coses . I sincerament jo e vingut a viure de Barcelona a Sant Martí i estic molt contenta amb L'Ajuntament i els qui governa'n en aquest ( CIU ) . No el mateix amb els del grup del PSC de Sant Martí , que per ells es mes important lo dels plens , que fer coses constructives per els veïns .Amb aquest camí Srs. del PSC estaran molts anys on estan .

Gràcies .
josep  - Quina vergonya !!!!!!   |IP:88.9.137.xxx |01-02-2010 20:09:43
Bona tarda ;

Vergonya li àuria de fer al senyor Pere Tort del PSC criticar per aquest mitja de comunicació , les accions que fa el senyor Regidor de Turisme de Sant Martí .

No m'estranya gents que faci tants anys que estiguin a L'oposició en el nostre Municipi . Vostè no es constructiu si no que va a destruir tot lo que fan l'equip de govern del nostre municipi .

Val mes que faci mes per Sant Martí o que el seu partit faci un relleu en vostè .

Gràcies .
josep  - Quina vergonya !!!!!!   |IP:88.9.137.xxx |01-02-2010 20:12:48
Bona tarda ;

Vergonya li àuria de fer al senyor Pere Tort del PSC criticar per aquest mitja de comunicació , les accions que fa el senyor Regidor de Turisme de Sant Martí .

No m'estranya gents que faci tants anys que estiguin a L'oposició en el nostre Municipi . Vostè no es constructiu si no que va a destruir tot lo que fan L'equip de govern de Sant Martí Sarroca .

Val mes que faci mes per Sant Martí o que el seu partit faci un relleu en vostè .

Gràcies .
josep  - penso que he d'aclarir   |IP:81.36.63.xxx |06-02-2010 13:09:53
no volia dir res més però em penso que he d'aclarir que sóc votant convergent de tota la vida, ara bé, per les properes m'ho rumiaré.
També estic orgullós de St. Martí però no del consistori.
Maria  - Veïna de Sant Martí Sarroca   |IP:88.17.52.xxx |08-02-2010 16:25:05
Bona tarda ;

Doncs senyor josep ja es pot rumiar això que està dient perquè vostè no mira per el poble . Vostè lo que deu ser es algú del PSC , que vol posar llenya al foc .

I aquí sa de ser neutral . Perquè estem parlant de opinions personals sobre l 'esdeveniment , no de les eleccions .

Lo que podria fer es presentar-se vostè d'Alcalde que bec que vostè i entén molt en política . O ja forma part com a cap de llista ?

No el contestaré més , perquè crec que tothom ja a dit la seva . Gràcies .

Salutacions cordials .
Hector  - Els restaurants de Sant Marti   |IP:83.33.122.xxx |08-06-2010 19:38:04
Soc de Barcelona, però visitant freqüent de Torrelles de Foix i Sant Martí. De restaurants amb estrelles Michelin n'havia hagut un s Sant Mart Mart: Ca L'Anna (millor cuiner de l'any 1996 el Paco) i va tancar fart del boicot del potencials clients (empreses i, en especial bodegues). En teniu d'altres de bons: Cal Lluís 8millor carta de vins 2009) o Cal Agustí(les millors vistes de Montserrat) o Cal Recolons (cuina elaborada).

El futur de la comarca, dels pobles, passa per el turisme: el de proximitat (Barcelona) i de fora (estranger). Tot esforç es poc.

Salut!
pep  - i que més!   |IP:213.96.16.xxx |16-06-2010 12:15:12
alguns es pensen que pagant sant pere canta, i aquí no canta ni cristu

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

Altres Notícies

  • 07.09.10 Actualitat | SANT SADURNÍ
    La Regidoria de Cultura i la Comissió de Festes han acordat canviar l’emplaçament d’alguns actes de les Fires d’aquest dimarts, 7 de setembre, degut a l’amenaça de pluja. Això vol dir que l’Empalmada amb la Banda Puig i la discoteca mòbil, que estava programada al parc Lluís Companys, al Gat Cendrer, i que havia de començar a 2/4 d’1 de la matinada, es trasllada al pavelló d’hoquei de l’Ateneu, a la mateixa hora. D’altra banda, el ball amb l’Orquestra Montecarlo, que estava previst que comencés una vegada acabada l’Escampada de Fil·loxeretes a la pista exterior de l’Ateneu, es farà a la sala d’actes d’aquesta mateixa entitat.

    Aquesta decisió s’ha acordat de manera preventiva després que la nit del pregó la pluja ja vagi obligar a aturar el concert del grup Essència de Gospel, que s’estava fent a la plaça de l’Església, i es vagi acabar traslladant a l’interior del recinte religiós.

  • 07.09.10 Societat | BAIX PENEDÈS
    L'Ajuntament de Calafell ha signat un conveni pel qual es permet proveir d'accés a Internet per banda ampla a través de radiofreqüència a un seguit d'urbanitzacions del municipi.
  • 06.09.10 Societat | GENERAL
    El concert ‘Santa Maria 2020’ que s’havia anunciat en el programa d’actes commemoratius de la Diada Nacional de l’Onze de Setembre, ha quedat suspès. El concert a càrrec del grup Derrumband, organitzat per la Comissió de Restauració dels Campanars de la Basílica de Santa Maria, estava anunciat per al proper divendres 10 de setembre a la nit a la plaça de Jaume I.
  • 06.09.10 Actualitat | SANT SADURNÍ
     La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament ha decidit introduir alguns canvis en l’horari de la recollida porta a porta durant els dies de Fires. Així, amb motiu de l’escampada de fil•loxeretes, la recollida porta a porta del dimarts 7 de setembre s’avançarà a les 9 del vespre als carrers afectats: Castelló, Mallorca, Barcelona, Rambla Generalitat (cruïlla Montserrat-Barcelona), Montserrat, Anselm Clavé, Raval, Dr. Escayola, plaça Ajuntament, Hospital, Francesc Moragues, Sant Antoni i plaça de l’Era d’en Guineu. Serà necessari treure les deixalles abans de l’hora indicada per tal de garantir la recollida.
  • 02.09.10 Societat | VILAFRANCA
    alt














    Sota el títol “Donem vida al nostre patrimoni”, el segon sopar solidari organitzat per la Cadena SER el divendres 27 d’agost passat va ser tot un èxit.
    n el marc de la festa major de Vilafranca, la cita es va celebrar a la renovada rambla de Sant Francesc, on s’hi van servir més de 600 racions d’amanides del càtering Cal Blay i de fideuà de la Paella de l’Isma.
  • 02.09.10 Actualitat | VILAFRANCA
    Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de l’ABP del Baix Camp van detenir, el passat 25 d’agost, Adrià P.C., veí de Montblanc de 25 anys, per la seva presumpta implicació en una quinzena de robatoris a establiments comercials al Baix Camp. A banda, però, altres Unitats d’Investigació del territori català han pogut resoldre casos similars comesos a l' Alt Penedès.
  • 27.08.10 Actualitat | VILAFRANCA
    Vols participar al 3d8 de la setmana que ve? Tens alguna anècdota o qualsevol cosa per explicar-nos que tingui relació amb la festa major de Vilafranca? Al 3d8 t'oferim la possibilitat de participar-hi. Només cal que ens enviïs al nostre correu electrònic el3devuit@el3devuit.cat el teu escrit que no hauria de superar els mil caràcters. Si tens fotografies també ens les pots fer arribar.

Miradors

Carr_Avinyo
Fontrubi
Paisatge_penedes
web-CANTALLOPS-Alt-Peneds
web-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-MONTSERRAT
web-Can-Cruset-avui
web-Capella-S-Miquel
web-Crestabocs---CANTALLOPS-020
web-Font-Cusc
web-IMG_4821m2
web-Imagen-leica-francesc-689
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-DES-DE-FONTRUBI-1
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-SANTA-FE-DEL-PENEDS
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-des-de-Fontrubi
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-SANT-SADURNI
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-SANT-MARTI-SARROCA
web-Mare-Rfols
web-Mas-Pontons
web-Masia-Sub
web-Mirador-de-Vilafranca-2
web-Montmell
web-Ovell-c
web-Posta-dijous
web-SANT-SEBASTIA-DELS-GORGS-1
web-SANTA-FE-DEL-PENEDES
web-SANTA-FE
web-SDC10227
web-SDC10342
web-SDC10344
web-SDC10397
web-SDC10734
web-SDC10738
web-SDC10748
web-SDC10943
web-SDC10976
web-Sant-Sebastia-dels-gorgs
web-Santa-fe---Marta-Fos-1
web-Santa-fe---Marta-Fos-2
web-Torre-Subirats
web-Vinya-C
web-Vinya-i-roselles
web-desde-Fontrub
web-habitacion-vistas-2
web-pacs
web-vinyes-Fontrubi
web-vista-casa-2
web-vista-casa-rural
web-vistas-entorno-2
web-vistas-entorno_picnik