El 3 de Vuit

“Si Romero va a parlar amb el president d’Adif és perquè té remordiments” PDF Imprimeix Correu electrònic
Actualitat - VILAFRANCA
El cap de l’oposició, Francisco Romero, es va reunir dimecres a la tarda - amb l’edició del 3d8 ja tancada- amb el president d’Adif per tal de tractar diferents aspectes de la problemàtica originada per l’AVE al seu pas per Vilafranca. L’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, ha volgut valorar el fet que el cap de l’oposició es reuneixi amb Adif, una situació que, segons Regull, ha vingut provocada “perquè el govern socialista ens ha deixat un desastre amb l’AVE i per tant si Romero va a reunir-se amb el president d’Adif és perquè té remordiments”. Segons l’alcalde, Romero sap que el que està passant “és per culpa de la mala gestió del PSC” però vol deixar clar que “qualsevol cosa que serveixi per solucionar el problema, és benvingut, vingui de qui vingui”.
Regull lamenta a més que Romero ni tan sols li hagi anunciat personalment aquesta reunió sinó que la manera d’assabentar-se va ser “a través de la nota de premsa que va enviar als mitjans de comunicació, que també me la va enviar a mi”.
Segons l’alcalde, si Romero s’hagués reunit amb ell “hauria sabut moltes novetats que hi ha com ara que la setmana vinent començarà l’estudi que ens havien promès supervisat per un tècnic de l’Ajuntament. Si ho sap ara és per altra gent, però no per l’alcalde”.

Estudi de vibracions

Segons ha explicat Regull, aquest estudi començarà dimarts i s’encarregarà d’analitzar les vibracions sempre relacionant-les amb l’aïllament, amb la velocitat del tren i també explicaran quines mesures s’han de prendre per evitar vibracions. Les conclusions d’aquest estudi estaran llestes de cara a finals d’estiu o setembre.

Per altra banda, Regull explica que Adif continua reclamant els diners que l’Ajuntament de Vilafranca els deu però, segons l’alcalde, la resposta del govern sempre és la mateixa: “Els farem una proposta de pagament lligada a l’estudi i a les solucions que estableixi aquest estudi però fins que no sapiguem què diu l’estudi, no podem fer aquesta proposta de pagament”, assegura Regull al mateix temps que afirma que abans del 15 de juliol els tècnics de l’Ajuntament s’han de reunir amb els tècnics d’Adif per tal de tancar “quina és la quantitat que es deu perquè ells en diuen una i nosaltres en diem una altra”.

A més a més, l’alcalde ha explicat que Adif els ha fet arribar una proposta de cobriment de la zona descoberta però que és el mateix Adif qui afirma que no és una solució total al problema de les plantes altes, que continuaran patint el soroll. “Els hem dit que no ens sembla bé la seva proposta perquè volem una solució definitiva real i no simplement que els veïns de les plantes altes posin doble vidre”, clou Regull.
comentaris
Afegeix un comentari nou RSS
+/-
Opina
Nom:
Correu:
 
Títol:
 
Francesc  - ROMERO I ADIF   |IP:88.18.183.xxx |25-06-2010 11:13:15
No crec que el sr. Romero tingui remordiments sap que ho van fer molt malament i nomes intentan culpar dels seus errors als altres, pero aixo del nyap de la via te molt mal arreglo.
Josep  - ROMERO I ELS TRENS   |IP:62.57.205.xxx |26-06-2010 06:58:13
En ROMERO vol parlar del problema tan gran que tenim a Vilafranca sobre la via i l,estació que el seu grup va provocar creiense que ells eran els " intocables", i totes les coses tan malt fetes i tants diners que varen llansar fent exposicions i anquestes per els colegis i de tot en general, que potser sels i tindrie de pasar comtes, dons el vilafranquins pensem que ja es hora de saber la veritat de tot aquet desgavell i el perque gastaven sense mirament tans diners que no son seus, sino de tots els vilafranquins. Sr. Regull segueixi amb la seva linia de poguer posar les coses al seu lloc amb dignitat i saber fer, no fagi cas de tantes plataformes i histories que surten i que nomes volem servir per amagar tot el que estan fent malament i aixi intentant taparse les vergonyes. Sr.ROMERO i PSC, Vilafranca ja sap i patirem molts anys tots els desastres que vostes han provocat, i crec que els remordiments els perseguiran quasi bé diria que tota la vida, perque la via i els trens ...
xavi  - Un nyap   |IP:81.47.240.xxx |28-06-2010 10:10:43
Pels que eran joves i no ho poden recordar, el primer soterrament de la via els Socialistes el van vendre que quedaria com el carrer Arago de Barcelona, i va esser un nyap monumental, el pas de l'Ave havia de servir per arreglar el primer soterrament i deixar.lo a la mida del Ave un altra nyap monumental i ara impossible d'arreglar i a sobre molesties pels veins per vibracions i soroll, i a mes ens volen endossar l'estacio de regionals a mig cami de La Granada, un altra nyap, gracies Socialistes per la vostra brillant executoria que ha condemnat in eternum Vilafranca.

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

Altres Notícies

  • 10.09.10 Actualitat | BAIX PENEDÈS
    El president del Comité Unitari de Personal (CUP) de l'Ajuntament de Calafell, Javier Estepa, tot i que l'alcalde, Jordi Sánchez, es va negar a signar el nou conveni laboral del consistori, ha destacat que finalment la voluntat de l’equip de govern és la d’aprovar el conveni quan més aviat millor i alhora avançar la realització de l’estudi i valoració dels llocs de treball que es pretén es pugui aplicar abans de finals d’aquest any.
  • 09.09.10 Actualitat | ALT PENEDÈS
    Set empreses s’han presentat al concurs públic per a l’adjudicació de la Zona de Desenvolupament Prioritari (ZDP) que correspon a la zona de l’Alt Penedès/Alt Camp, en concret al parc eòlic que la Generalitat va aprovar per instal·lar al terme municipal de Pontons un màxim de 33MW. En aquesta primera fase que consistia a acreditar la suficiència documental, finalment han estat 20 les empreses que en el conjunt de Catalunya, on hi ha un total de set ZDP, han superat els barems i han acreditat la seva capacitat legal, tècnica i econòmica-financera per prendre part en el concurs de licitació final. L’objectiu final a Catalunya és arribar als 3.500 MW d’energia eòlica instal·lats l’any 2015 que recull el Pla de l’Energia de Catalunya.
  • 09.09.10 Societat | VILAFRANCA
    altA partir d’aquest diumenge 12 s’establirà a la prohibició de circulació i d’estacionament la plaça de Jaume I, entre les 10 del matí i les 12 de la nit. Amb aquesta mesura es pretén guanyar per als ciutadans un espai de lleure sense vehicles en el nucli antic de la Vila.
  • 09.09.10 Societat | VILAFRANCA
    altEl cos d’Agents Rurals de la Generalitat (CAR) de l’Alt Penedès va sorprendre fa un parell de setmanes dos pescadors de nacionalitat romanesa que havien pescat 84 carpes sense disposar de llicència administrativa, dins dels límits del refugi de pesca del Pantà de Foix, just al terme municipal de Castellet i la Gornal. La zona en què els pescadors denunciats pescaven, protegida pel PEIN i per un Pla especial de protecció (Parc del Foix de la Diputació de Barcelona), és una espai de reproducció de la carpa, un fet que explica la diversitat de mides dels exemplars capturats (entre sis i quaranta centímetres de llargària).
  • 09.09.10 Societat | VILAFRANCA
    alt“Fer una pàgina web que sigui molt propera a la ciutadania”. Aquest és l’objectiu principal que ha portat Esquerra de Vilafranca ha elaborar una nova pàgina web, segons paraules del secretari de política municipal i membre de la comissió electoral, Albert Zafra. La web, “més dinàmica que l’anterior”, és operativa des d’aquesta setmana, ofereix un disseny totalment renovat, modernitzant-la i adaptant-la d’aquesta manera a la nova imatge del partit, i permet que els continguts es puguin compartir a través de les xarxes socials (facebook, twitter).
  • 09.09.10 Societat | VILAFRANCA
    Un any més amb l’arribada del setembre, passats els mesos d’estiu i coincidint amb l’inici del nou curs acadèmic arriben també els problemes habituals i de cada any amb el transport públic per carretera amb bus de la línia Vilafranca-Barcelona que cobreix la concessionària Hispano Igualadina-Monbús. Aquests dies ha arribat a la nostra redacció la queixa d’alguns usuaris d’aquest servei públic que han vist aquests dies com novament i sense previ avis la companyia suprimia alguna de les expedicions.
  • 07.09.10 Societat | BAIX PENEDÈS
    L'Ajuntament de Calafell ha signat un conveni pel qual es permet proveir d'accés a Internet per banda ampla a través de radiofreqüència a un seguit d'urbanitzacions del municipi.

Miradors

Carr_Avinyo
Fontrubi
Paisatge_penedes
web-CANTALLOPS-Alt-Peneds
web-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-MONTSERRAT
web-Can-Cruset-avui
web-Capella-S-Miquel
web-Crestabocs---CANTALLOPS-020
web-Font-Cusc
web-IMG_4821m2
web-Imagen-leica-francesc-689
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-DES-DE-FONTRUBI-1
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-SANTA-FE-DEL-PENEDS
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-des-de-Fontrubi
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-SANT-SADURNI
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-SANT-MARTI-SARROCA
web-Mare-Rfols
web-Mas-Pontons
web-Masia-Sub
web-Mirador-de-Vilafranca-2
web-Montmell
web-Ovell-c
web-Posta-dijous
web-SANT-SEBASTIA-DELS-GORGS-1
web-SANTA-FE-DEL-PENEDES
web-SANTA-FE
web-SDC10227
web-SDC10342
web-SDC10344
web-SDC10397
web-SDC10734
web-SDC10738
web-SDC10748
web-SDC10943
web-SDC10976
web-Sant-Sebastia-dels-gorgs
web-Santa-fe---Marta-Fos-1
web-Santa-fe---Marta-Fos-2
web-Torre-Subirats
web-Vinya-C
web-Vinya-i-roselles
web-desde-Fontrub
web-habitacion-vistas-2
web-pacs
web-vinyes-Fontrubi
web-vista-casa-2
web-vista-casa-rural
web-vistas-entorno-2
web-vistas-entorno_picnik