El 3 de Vuit

Els Mossos d’Esquadra detenen un delinqüent de la Granada PDF Imprimeix Correu electrònic
Actualitat - GENERAL
Agents de la Policia de la Generalitat van detenir, divendres passat a la tarda, Licerio RR, de 34 anys i veí de la Granada, que tenia dues ordres de detenció, una d’elles d’ingrés a presó. Segons informa la policia autonòmica, la detenció es va produir després que els Mossos van tenir coneixement que el delinqüent es refugiava a casa d’un conegut, a la població lleidatana d’Alcarràs.
La detenció es va produir passades les vuit del vespre i diumenge al matí va passar a disposició de l’Autoritat judicial qui va decretar-ne l’ingrés a presó. Licerio RR té una extensa fitxa policial amb nombrosos antecedents ja que l’any 2007 acumulava quaranta detencions per delictes contra el patrimoni, una per homicidi, quatre per delictes contra la seguretat col·lectiva, cinc per atemptat a agents de l’autoritat, una per tinença il·lícita d’armes, dues per detenció il·legal, tres per amenaces i una per falsedat documental. A la llarga fitxa delictiva hi ha l’atracament, l’any 2000, al restaurant Masia Mas Granell d’Olèrdola, on va retenir 40 persones i va tenir un tiroteig amb la Guàrdia Civil. El 2007 els veïns de la Granada van recollir 1.300 signatures contra aquesta persona pels aldarulls causats el juliol d’aquell any a la festa major del poble. Fins i tot els veïns es van manifestar davant la consellera de Justícia, Montserrat Tura, el dia de la inauguració dels jutjats de Vilafranca. L’alcalde de la Granada, Joan Cols, ha manifestat al 3d8 que després dels incidents d’aquella festa major una sèrie d’actuacions de l’ajuntament recolzades per tot el veïns del poble van fer que els problemes remetessin. Cols ha mantingut que la Granada sempre ha estat un poble “acollidor” i que sempre ha conviscut amb “serenor, responsabilitat, civisme i respecte”.
comentaris
Afegeix un comentari nou RSS
+/-
Opina
Nom:
Correu:
 
Títol:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

Altres Notícies

  • 07.09.10 Actualitat | SANT SADURNÍ
    La Regidoria de Cultura i la Comissió de Festes han acordat canviar l’emplaçament d’alguns actes de les Fires d’aquest dimarts, 7 de setembre, degut a l’amenaça de pluja. Això vol dir que l’Empalmada amb la Banda Puig i la discoteca mòbil, que estava programada al parc Lluís Companys, al Gat Cendrer, i que havia de començar a 2/4 d’1 de la matinada, es trasllada al pavelló d’hoquei de l’Ateneu, a la mateixa hora. D’altra banda, el ball amb l’Orquestra Montecarlo, que estava previst que comencés una vegada acabada l’Escampada de Fil·loxeretes a la pista exterior de l’Ateneu, es farà a la sala d’actes d’aquesta mateixa entitat.

    Aquesta decisió s’ha acordat de manera preventiva després que la nit del pregó la pluja ja vagi obligar a aturar el concert del grup Essència de Gospel, que s’estava fent a la plaça de l’Església, i es vagi acabar traslladant a l’interior del recinte religiós.

  • 07.09.10 Societat | BAIX PENEDÈS
    L'Ajuntament de Calafell ha signat un conveni pel qual es permet proveir d'accés a Internet per banda ampla a través de radiofreqüència a un seguit d'urbanitzacions del municipi.
  • 06.09.10 Societat | GENERAL
    El concert ‘Santa Maria 2020’ que s’havia anunciat en el programa d’actes commemoratius de la Diada Nacional de l’Onze de Setembre, ha quedat suspès. El concert a càrrec del grup Derrumband, organitzat per la Comissió de Restauració dels Campanars de la Basílica de Santa Maria, estava anunciat per al proper divendres 10 de setembre a la nit a la plaça de Jaume I.
  • 06.09.10 Actualitat | SANT SADURNÍ
     La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament ha decidit introduir alguns canvis en l’horari de la recollida porta a porta durant els dies de Fires. Així, amb motiu de l’escampada de fil•loxeretes, la recollida porta a porta del dimarts 7 de setembre s’avançarà a les 9 del vespre als carrers afectats: Castelló, Mallorca, Barcelona, Rambla Generalitat (cruïlla Montserrat-Barcelona), Montserrat, Anselm Clavé, Raval, Dr. Escayola, plaça Ajuntament, Hospital, Francesc Moragues, Sant Antoni i plaça de l’Era d’en Guineu. Serà necessari treure les deixalles abans de l’hora indicada per tal de garantir la recollida.
  • 02.09.10 Societat | VILAFRANCA
    alt














    Sota el títol “Donem vida al nostre patrimoni”, el segon sopar solidari organitzat per la Cadena SER el divendres 27 d’agost passat va ser tot un èxit.
    n el marc de la festa major de Vilafranca, la cita es va celebrar a la renovada rambla de Sant Francesc, on s’hi van servir més de 600 racions d’amanides del càtering Cal Blay i de fideuà de la Paella de l’Isma.
  • 02.09.10 Actualitat | VILAFRANCA
    Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de l’ABP del Baix Camp van detenir, el passat 25 d’agost, Adrià P.C., veí de Montblanc de 25 anys, per la seva presumpta implicació en una quinzena de robatoris a establiments comercials al Baix Camp. A banda, però, altres Unitats d’Investigació del territori català han pogut resoldre casos similars comesos a l' Alt Penedès.
  • 27.08.10 Actualitat | VILAFRANCA
    Vols participar al 3d8 de la setmana que ve? Tens alguna anècdota o qualsevol cosa per explicar-nos que tingui relació amb la festa major de Vilafranca? Al 3d8 t'oferim la possibilitat de participar-hi. Només cal que ens enviïs al nostre correu electrònic el3devuit@el3devuit.cat el teu escrit que no hauria de superar els mil caràcters. Si tens fotografies també ens les pots fer arribar.

Miradors

Carr_Avinyo
Fontrubi
Paisatge_penedes
web-CANTALLOPS-Alt-Peneds
web-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-MONTSERRAT
web-Can-Cruset-avui
web-Capella-S-Miquel
web-Crestabocs---CANTALLOPS-020
web-Font-Cusc
web-IMG_4821m2
web-Imagen-leica-francesc-689
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-DES-DE-FONTRUBI-1
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-SANTA-FE-DEL-PENEDS
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-1-8-10-des-de-Fontrubi
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-CASTELL-DE-SUBIRATS-I-SANT-SADURNI
web-MIRADORS-DEL-PENEDES-SANT-MARTI-SARROCA
web-Mare-Rfols
web-Mas-Pontons
web-Masia-Sub
web-Mirador-de-Vilafranca-2
web-Montmell
web-Ovell-c
web-Posta-dijous
web-SANT-SEBASTIA-DELS-GORGS-1
web-SANTA-FE-DEL-PENEDES
web-SANTA-FE
web-SDC10227
web-SDC10342
web-SDC10344
web-SDC10397
web-SDC10734
web-SDC10738
web-SDC10748
web-SDC10943
web-SDC10976
web-Sant-Sebastia-dels-gorgs
web-Santa-fe---Marta-Fos-1
web-Santa-fe---Marta-Fos-2
web-Torre-Subirats
web-Vinya-C
web-Vinya-i-roselles
web-desde-Fontrub
web-habitacion-vistas-2
web-pacs
web-vinyes-Fontrubi
web-vista-casa-2
web-vista-casa-rural
web-vistas-entorno-2
web-vistas-entorno_picnik